9 Ağustos 2016 Salı

yeşilçam'dan high school musical'a

Derler de inanmazdım.
Bunlar hep Amerikanın oyunları diye.
Öyleymiş cidden.

Lise dramalarını, komedilerini alalım ele.
Her geçen sene o kültüre dönüyoruz.
Hele ki gittiğiniz lise yabancı uyrukluysa hiç önemi yok hangi dilde eğitim aldığınızın baya drama queenler, vay efendim çılgın partiler falan filan.

Nerden mi esti?

Dedim madem lise bitti hali hazırda bi lise komedisi izleyeyim de keyifleneyim.
Eskiden gülerdim tiplemelere, artık gülemiyorum da.
Çünkü yaşayan örnekleri var.
Komediden çok kara mizaha döndü benim için.

Mesela,
Herkesin bittiği havalı kız.
Canlandı di mi kafanda?
Canlanmaz olur mu? Hatta direk aklına birini getirdi.
Arkası önü kesilmeyen parti fotoğrafları, sevgilisiyle sadece kendisinin görmesi gereken fotoğrafları kamuya açmalar.
Bir de olmazsa olmaz #hashtaglar.
Mizahtı bunlar eskiden, ciddiye alınmasın diyelerdi.
Ne oldu anlamıyorum ki.

Bir de başı dertten kurtulmayan, güzel olmadığı düşünülen, değişik kız.
O da var illa sizin lisede biliyorum.
Toplumdan kendini dışlayan, rahat bırakın beni müzik dinlemem lazım tripleri, arkası kesilmeyen tumblr postları vesaire vesaire.
Bir de film ya aksiyon olucak illa.
O kızımız okulun en favori çocuğuna aşık olmaz mı?
Sonra bildiğiniz, aşk serüvenleri.
 Gerçekte vardır ya da yoktur bilemem. E sonuçta aşk bu. Ne zaman, kiminle olacağına o karar verir orası ayrı.
Ama öylesine etki bırakıyor ki,  gerçek hayat kahramanımız aşık olmayacağı varsa da aşık oluyor.
Dayatma çünkü, nasıl güzel olan kızımız instagramın bi numaralı kullanıcısı olacaksa o kız da illa platonik olmak ZO RUN DA!

Kısaca gülmek için açtığım filmde dram yaşadım a dostlar.
Hayattan kesit izlettiler adeta.
Yavaş yürüyen havalı kız grubu.
Onlara özenen nispeten daha az havalı kız grubu.
Herkese özenen, kendini unutan kız grubu.

Napıyosunuz?

Ne gerek var kategorileşmeye.
Bırakın film kalsın film.
Bizde durum komedisi diye izleyelim yahu!

Ya ben dinozorum, yanlış vakitte gözlerimi açtım.
Ya da siz uzay çağının ötesinde doğdunuz.

Ortada buluşalım.

Siz azcık geri ben azcık ileri derken ayarı tutturmalıyız bence.


Yoksa sonu reyting alamadığı için kaldırılan diziye dönecek haberiniz olsun.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder