15 Şubat 2017 Çarşamba

valentine?

15inden 14üne selam olsun.

'Ne gündü be' diyenler varsa aranızda, sefanız olsun.
Biz mi ne yaptık?
15'ini bekledik.
bekledik derken merak etmeyin zaman su gibi geçti, acı falan da çekmedik.
ama bu süre zarfında ekstradan kapitalizme uyum sağlamak için, çilekli çikolata aldım 'kendime'.
romantik komedi izledim.
bolca resim likeladım, bolca çift fotoğrafı gördüm.
müzik dinledim.
hayal kurmadım desem yalan söylerim.
güzel hayaller kurdum.

zaten sevgi de, aşk da hayallerden oluşmuyor mu?
beklentilerden, heveslerden, kursakta kalmış isteklerden, senden benden oluşmuyor mu?
sevdayı sevda yapan ne ki zaten?

ama ben bunları bırakıp bambaşka bir noktaya değinmek istiyorum.
uzun ilişkisi olmuş veya olan herkesi canıgönülden tebrik ediyorum.
size her gün 14 şubat olsun canlarım.

neden mi?

ben kendi sorumluluğumu bile zor alıyorken,2 kişi tam bir hayal.
ben kendimi bazen zor çekiyorken, başkasının beni çekmesini beklemek tam bir düş.
ben düşüncelerimi yönetemezken, beni birinin yönetmesine izin vermek tam bir serap.
...

listemi böyle uzatırım ben.
belki ben detaylara fazla takılıyorum. 
ama detaylar bütünü oluşturmaz mı?
ah o detaylar.

her neyse.

yalnızlığın tadını çıkarmak da lazım
yalan yok.
14 şubatı sonuna kadar hak ediyor tüm çiftler.
1 günü kıskanıyoruz ama 364 günü görmezden geliyoruz.
ah insanoğlu hep kendinde olmayanı düşler zaten.

yalnızlığınızın tadını bilin.
hayatın ne çıkaracağını kimse bilmez o zamana kadar bundan utanmayın, gurur duyun.
sana benzesin diye birileri uğraşmaktansa gururlu yalnızlar olun.

kadehlerimizi 15 şubat'a ve yalnızlara kaldırıyorum!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder